
میگویی تو تحصیل کرده ای و برای خودت آینده ای داری اما او چی ؟ مثلن خیر سرت کمک جراح هستی اما او چی ؟ میگویی تهران هرچه باشد بوی غربت میدهد از دریا و جنگل از این بهشت میخواهی دل بکنی غربت زندگی کنی به خاطر او ؟ هی میگویی ... هی می گویی من کجا و او کجاxa0 هی می گویی من فلان و او بسار من می گویم حرف هایت قبول اما مگر چند نفر در این شهر پیدا می شوند که حاضر باشند کل شهر را با هم با دوچرخه گز کنیم و از قضا گذرشان به من بیفتد ؟ هان ؟ مگر چند نفر هستند ؟؟ مگر چند مرد عاشق پیشه ی اردی بهشتی هستند که بلد...
ادامه مطلب