داشت تند تند اسم فیلمایی که دوست داشت رو میگفت :
این فیلمه رو دیدی ؟ وای عالیه . اون یکیو چی ؟ ندیدی ؟ نصف عمرت به فنا . دیگه این یکیو که دیدی ؟ خیلی معروفه. اینم ندیدی ؟
گفتم : ببین فلانی .من اصن فیلم نمی بینم . آخرین باریم که فیلم دیدم یادم نیس . من یه روزی کبریت کشیدم زیر هرچی فیلم دیدنه.
چندلحظه ای سکوت کرد و بعدش گفت :
تو واقعا از زندگیت چه لذتی داری می بری ؟
بیست و چهار ساعت زندگیت یا کاره یا درس , نهایت تفریحت گشتن تو اینستا و تلگرامه. شبشم بیای یه چیزی بنویسی که فلان شد و بسار شد , بیرونم که نمیری زیاد . واقعا از زندگیت داری چه لذتی میبری ؟!
چشام چهارتا شده بود ! مونده بودم چه جوابی بهش بدم ! یه جورایی راست میگفت , ولی چرا خودم تا حالا بهش فکر نکرده بودم ! واقعا من از زندگیم دارم چه لذتی میبرم ؟
بعد یکی دو هفته دوباره دیدمش . خودم سر بحثو وا کردم . گفتم ببین فلانی من از تو هم بیشتر دارم از زندگیم لذت می برم . این دفعه اون چشماش چهارتا شد , پرسید چطور ؟
گفتم این آسمون رو میبینی ؟ من هر وقت حوصلم سر بره میتونم مدتها روش زوم بشم و با ابراش بازی کنم و حرف بزنم . من میتونم دقیقه ها به یه تابلوی نقاشی خیره شم و هربار یه چیز جدید ازش بفهمم و اصلن دلمو نزنه . من میتونم بعد دو شیفت کاری سخت ساعت ها تنهایی تو خیابون قدم بزنم و از دیدن آدما و حدس زدن داستان زندگیشون لذت ببرم . من میتونم ساعت ها وقتمو بدم به یه پسر بچه ی بازیگوش توی مطب و باهاش بازی کنم و بفهمم زندگی جریان داره ... من میتونم بشینم با حوصله واسه یه دختر بچه ی شیرین هی لاک بزنم و هی بزنه اینور اونور پاکش کنه و منم دوباره واسش لاک بزنمو باهم فوتش کنیم تا خشک بشه .
اینا همه لذتای زندگی منه که تو حتی لحظه ای هم به لذت بردن ازشون فک نکردی و دیگه نمیتونه واست جذاب باشه .
.
.
هیچی نگفت
هیچی ...
دژاوو...
ما را در سایت دژاوو دنبال میکنید
برچسب: راشیتیسم چیست,راشیتیسم در بزرگسالان,راشیتیسم در کودکان,راشیتیسم,مقاله,راشیتیسم ویکی پدیا,راشیتیسم یا نرمی استخوان,راشیتیسم در نوزادان,راشیتیسم,راشیتیسم کودکان,راشیتیسم کمبود کدام ویتامین, نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 21:25